بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دانلودترینروسیو وکرک وآپدیت بازی های کامپیوتری

دانلودترینر وسیو وکرک وآپدیت بازی ها ودانلود بازی بالینک مستقیم

آراد
16:6
یک شنبه 22 بهمن 1391

 

اگر میخواید که یک پسر به دنیا بیاید به سیمزی که باردار هست فقط 1 سیب بدید بخوره.
اگر میخواید که یک دختر به دنیا بیاد به سیمزتون یک هندونه بدید بخوره!
اگر سه پسر سه قلو میخواید سه سیب باید بخوره.
اگر سه دختر سه قلو میخواهید سیمز باید 3 هندونه بخوره!


این ترفندی رو که بهتون میگم خیلی باحاله :بعد از فعال کردن رمزtestingcheatsenabled trueمیتونید خیلی سریع بدون حرف زدن و...باکسی دوست بشید یا دشمن"حتی توقسمت نیز های سیمس تون خوب کنید بدون اینکه کاری انجام بدین یانیاز هاشو بد کنی تا بدبخت بمیره"همونطر که گفتم بعدازفعال کردن رمز برای مثال برید توقسمت نیازها (خوردن وخوابیدن ودستشویی و...)اگه خواستید خوب کنید به طرف جلو بکشید یااگه خواستید بدکنید بگیرید بکشید به سمت عقب
سلام به همگی امروز میخوام یک ترفند رو بگم امیدوارم خوشتون یباد البته ترفند بسیار ساده ایه اما در بعضی مواقع خیلی به درد مبخوره:
در سیمز 3 ،بعد از فعال کردن رمز testingcheatsenabled true،همونطور که تو پست ترفند زلزله، گفتم که برای پر کردن نوار کاری چه کاری انجام بدید،یعنی گرفتن دکمه shift و drag کردن نوار کاری با موس،این کار رو روی نوار روابط و دوستی و همچنین نوار نیازهای سیمزتون هم میتونید انجام بدید.یعنی در قسمت دوستهاتون میتونید با drag کردن نوار روابط سیمزتون،رابطه تون رو با سیمزی که میخواهید خوب و یا حتی بد کنید.همینطور در قسمت نیازهای سیمزتون میتونید با کمک این ترفند هر کدوم از نیازهاتون رو که میخواهید و مثلا وقت برای پر کردنش ندارید رو پر کنید .مخصوصا به درد وقتایی میخوره که میخواهید سیمزتون چیزی یاد بگیره،با این ترفند میتونید بزنید سیمزتون مهارتی رو که میخواهید بی وقفه یاد بگیره و کار شما فقط این باشه که نیازهاشو مخصوصا نیاز خواب و گرسنگی شو پر کنید.
این ترفند همچنین در مواقعی که میخواهید یه سیمزتون رو بکشید و ازش خسته شدید هم عالیه.فقط کافیه زود همه ی نیازهاشو به ته برسونید تا قرمز شن و میبینید که سیمزتون سریع جان به جان آفرین تسلیم میکنه.امیدوارم که خوشتون اومده باشه و نظراتتون رو بگید.اگر سوالی هم بود در خدمتم.
 
امروز یه ترفند رو براتون قرار میدیم که برای انجامش به میز شیمی و ازمایشات(در پک جنریشنز) نیاز دارید.
شاید بعضی ها بدونن،ولی بعضی ها هم نمی دونن.
بعد از اینکه شما به لول 10 در Logic(منطق) رسیدید،می توانید کشف معجون ها(Discover Potions) را شروع کنید.پس کشف را شروع کنید تا کاراکتر شما معجونی به نام Ghost Potion را کشف کند.معمولا این معجون جزء اولین معجون هایی است که کشف می کنید و هزینه بالایی ندارد(حدود 90 یا 100 واحد).رنگ این معجون آبی خیلی روشن! است.
پس از اکتشاف این معجون به کوله پشتی شما منتقل میشود.با زدن کلید میانبرI به صفحه کوله پشتی منتقل می شوید.روی معجون کلیک کرده و Throw Potion را انتخاب کنید.کاراکتر معجون رو مقابل خود میشکند و در حال تبدیل به روح می شود،پایین بدنش نامرئی،رنگش خاکستری شده و در هوا شناور می شود،البته این حالت موقتی است و بعد از مدتی به حالت اولتان بازمی گردید.
می توانید دوباره این معجون را بسازید و خانواده و دوستانتان را شگفت زده کنید.

 


 

 

سلام دوستان.اینم از ترفند مقابله با مرگ که هیچ نیازی هم به کد تقلب نداره و خیلی ساده است:برای اینکه مطمئن باشید سیمزتون تحت هیچ شرایطی نمیمیره(از قبیل برق گرفتگی،گشنگی،آتش سوزی و...)تنها کاری که باید انجام بدید اینه که گل death flower داشته باشید و اون رو در inventory سیمزتون قرار بدید(داخل آیکون کوله پشتی).اینطوری وقتی که سیمزتون میمیره و اون فرشته ی مرگ میاد سراغش،به طور خودکار سیمزتون اون گل رو به عنوان رشوه به فرشته ی مرگ میده و اینطوری اون فرشته یه فرصت دیگه واسه زندگی به سیمزتون میده.به همین سادگی!!!

البته توجه داشته باشید که گل حتما باید در اینونتوریه سیمزتون باشه و اینکه هر گل فقط یه بار جونه سیمزتون رو نجات میده.و اگر میخواید خیلی مطمئن باشید میتونید تعداد بیشتری از این گل رو در inventory سیمزتون بذارید.

برای پیدا کردن دانه ی این گل باید اطراف قبرستان رو بگردید و توجه داشته باشید وقتی که دونه رو برداشتید و داخل اینونتوریتون رفت موس رو روش نگه دارید تا اسمشو بنویسه، دانه ی این گل اون موقع باید اسمش
unknown special seed باشه و اگر این نبود بدونید که اشتباهه و بگردید تا پیداش کنی.و برای کاشت این دانه باید حداقل مهارت باغبانیتون 7 باشه.وقتی اونو کاشتید و گل داد،اونو بچینید و بذارید تو همون inventory سیمزتون بمون.


راه دیگه برای داشتن این گل هم با استفاده از کد جادویی سیمز هست که بطور کامل در پست قبلیم توضیحش رو دادم.

 

 

دوستای خوبم،با شروع دوباره ی مدرسه ها و غذابش،گفتم یه ترفندی بذارم که حالا که نمیشه تو زندگی خودمون این اتفاق رو ببینیم،حداقل تلافیش رو تو سیمز در بیاریم و دلمون خنک شه

این ترفند احتیاج به هیچ رمز و کد تقلبی نداره و بنابر این کار خیلی راحتیه.تنها کاری که باید انجام بدید تا بچه های بیچاره هر روز مجبور نباشن برن مدرسه اینه:
1.از قسمت option بازی گزینه ی edit town رو انتخاب میکنید.
2.وقتی شهر رو بصورت نقشه نشون داد،از گوشه پایین سمت چپ صفحه اون گزینه ای که عکس بولدوزر داره رو میزنید
3.بولدوزر رو میزنید روی ساختمون مدرسه
4.ازتون میپرسه که میخواهید این ساختمون خراب شه یا نه و شما ok یا همون تیک رو میزنید.
میبینید که ساختمان مدرسه کلا از بین میره و یه جورایی یعنی شهرتون دیگه مدرسه نداره!
اما مزیتی که داره اینه که دیگه بچه هاتون مجبور نیستن مشقی بنویسن و اصلا نیازی به مدرسه رفتن ندارن دیگه.
به همین راحتی. هر چه زودتر بچه هاتون رو از شر مدرسه خلاص کنید و جای اون بذارید تا مهارت هاشون رو ارتقاء بدن.
امیدوارم خوشتون اومده باشه.نظر بدید



هرکسی که پول نداشته باشه و بخواد خونه بخره در قسمت کنسول رمز این عبارت رو باید بنویسه: freerealestate و بعد،خونه ای که دوست داره رو انتخاب میکنه و میخره.
 

امیدوارم خوشتون بیاد و کمکتون کنه.از باران عزیز هم ممنون

سلام به همه ی سیمزبازان عزیز.دوستان خوبم امروز میخوام براتون یه ترفند بذارم که کمی قدیمیه اما ممکنه هنوز کسانی باشند که بلد نباشن.فقط به این نکته دقت کنید که:من خودم این ترفند رو زمانی که فقط سیمز 3 پایه رو داشتم(بدون هیچ پک تکمیلی ای)استفاده میکردم و لی این اواخر که همه ی پکها روی سیمزم نصب بود و خواستم دوباره ازش استفاده کنم کار نمیکرد.حالا شما امتحان کنید ببینید چطوره.

 

و اما ترفند:این ترفند برای پر کردن نیازهای آشپزی،باغبانی،و ماهی گیری است.

برای استفاده از این ترفند شما به هیچ کد تقلبی نیاز ندارید.و فقط به یک تلویزیون،یک دستگاه بازی (پلی استشن یا هرچیزی که اسمش هست.همونیکه دوتا دسته داره و باید بذاریدش جلوی تلویزیون)و حداقل به دو سیمز احتیاج دارید.

 

و اما کاری که باید انجام بدید اینه:

چه بخواهید مهارت آشپزی و چه باغبانی و یا ماهیگیریتان را پر کنید،فرقی نداره.کاری که میکنید اینه که اون سیمزی رو که میخواهید مهارتش پر شه رو میزنید که TV ببینه،و بعد شبکه ی مورد نظرتون رو انتخاب میکنید(آموزش آشپزی-ماهیگیری و یا باغبانی)و وقتی سیمزتون شروع به نگاه کردن کرد،یعد مدتی کوتاه نوار پر شدنه مهارت بالای سرش ظاهر میشه.

حالا با سیمز دیگری میزنید روی دستگاه بازی ای که به همون TV وصل شده و گزینه ی play game رو انتخاب میکنید و میبینید که اون سیمز دومیه میاد و شروع به بازی میکنه.

و اما... میبینید که همچنان نوار پر شدن مهارتها بالای سر سیمز اولی تون میمونه و مهارتش در حال افزایشه.

بعد از این کار میتونید بزنید که سیمز اولیتون به کارهای روزمره و حتی خوابیدن بپردازه و نکته ی جالب این ترفند هم همینه که میبینید حتی وقتی کارهای روزمره اش رو انجام میده و یا حتی میخوابه نیز مهارتش در حال افزایشه و دیگر نیازی به صرف زمان طولانی برای افزایش مهارت سیمزتون نیستید!!!

 

فقط به این نکته دقت کنید که در این حالت سعی نکنید مهارتهای دیگرش رو هم پر کنید چون با این کار دیگه اون مهارتش پر نمیشه و به افزایش مهارت جدید میپردازه.

 

امیدوارم خوشتون اومده باشه

سلام دوستان عزیز در این پست میخوام به شما یاد بدم که چگونه دانلود های سیمز3 رو در بازی ببنیم.
ما جمعا دو نوع فایل برای دانلود داریم : فایل های package. و فایل های sims3pack.
تو اون پوشه زیپی که دانلود کردید به فرمت ( پسوند ) فایل دقت کنید . اگر فرمت فایلتان package.
بود با

روش اول
و اگر فرمتش sims3pack. بود با
روش دوم

عمل کنید .
روش اول برای فایل های package. :
ابتدا اگر برنامه وینرار ( Winrar ) را ندارید

برای دانلود همین جا کلیک کنید .
سپس فایل مورد نظر را دانلود کنید .
حال
فایل Resource.cfg از اینجا را دانلود کرده
و بر روی آن درایوی که سیمز 3 رو نصب کردید دوبار کلیک کنید و به آدرس زیر در کامپیوترتان بروید :
Program Files > Electronic Arts > The Sims 3
و وقتی روی پوشه The Sims 3 دو بر کلیک کرده و آنرا باز نمودید ok را بزنید تا فایل در آن محل کپی شود
حالا به آدرس زیر در آن درایوی که سیمز 3 رو نصب کردید برید :
Program Files > Electronic Arts > The Sims 3
و در پوشه سیمز 3 پوشه جدیدی به نام

Mods

ایجاد کنید . به داخل پوشه مودز رفته پوشه جدیدی بنامpackages

باز کنید .
سپس تمامی پنجره ها را بسته دوباره فایل زیپ دانلود شده را باز کنید و در روی فایل اصلی که مثلا peggyzone-sims3-090625-hair.package میتواند باشد راست کلیک کنید و گزینه
Extract to the specified folder رو انتخاب کنید و در پنجره باز شده در آن درایوی که سیمز 3 رو نصب کردید به این آدرس در روی کامپیوترتان با کلیک کردن روی پوشه ها بروید :
Program Files > Electronic Arts > The Sims 3 > Mods > packages
وقتی پوشه پکیجز رو باز کردید ok رو بزنید تا فایل اصلی در آن پوشه کپی
کند .
حالا سیمز 3 خود را باز کنید تغییرات را خواهید دید .
توجه : آن سطر هایی که به رنگ آبی نوشتم فقط یکبار در دفعه اول باید انجام بدید و دستورالعمل هایی که به رنگ سیاه نوشته شده اند هر بار پس از دانلود باید تکرار کنید .
توجه :

در آن پوشه زیپ هر چند عدد از آن فایل های اصلی باشد باید همه ی آنها را تک تک اکسترکت کنید .

روش دوم برای فایل های sims3pack. :
هر گاه در داخل پوشه زیپ در کنار فایل مورد نظر آیکون سیمز ۳ ( که در دسکتاب نیز با آن آیکون ظاهر می شود

را مشاهده کردید یا به عبارتی فایل فرمتش sims3pack. بود ، نباید آنرا در پوشه مودز کپی کنید بلکه فقط کافی است دوبار روی آن فایل کلیک کنید و صبر نمایید تا The Sims 3 Game Launcher باز شود و خودش اتوماتیک به بازی آپدیت کند و سپس در پنجره باز شده که آپدیت شدن یا همون نصب شدن فایل را با موفقیت نشان میدهد ، ok را بزنید تا فایل را در بازی مشاهده کنید . پس از آپدیت کردن فایل میتونید اونرو در گیم لانچر در بخش Downloads ببینید یا اگر هم دوست نداشتید پاک کنید .

 


دانلودترینر وسیو وکرک وآپدیت بازی ها ودانلود بازی بالینک مستقیم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: کدتقلب بازی ها
:: برچسب‌ها: طرفندهای سیمس3-cheats the sims3-sims-sims3-سیمس 3-خرید خانه درسیمس3-بچه دار شدن در سیمس3
باسلام خدمت گیمر های عزیزخوش اومدید به وبلاگ خودتون. من آراد هستم امیدوارم ازاین مطالب استفاده کنید ومثلا بازدن یک رمز ضد پلیس GTAحال سازنده ی بازی رو بگیریدامیدوارم از من و وبلاگم راضی باشید. شما عزیزان علاوه بر نظر دادن می توانیدبه آدرس های زیرmysteryhome.lxb.ir@gmail.com mysteryhome.loxblog.com@gmail.com ایمیل بزنید ونظرات خود را بیان کنید. با تشکر
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به آرادمحمدی نژادتبریزی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر